Posted in Արխիվ

Կալիֆոռնիական որդեր

  • Ինչու են կոչվում կալիֆոռնիական

Կարմիր որդը սովորաբար ունի «կալիֆորնիա» անունը, քանի որ այն                                        գտնվում էր Ամերիկայի Միացյալ Նահանգների Կալիֆորնիայի նահանգում, որը                    ինտենսիվ մշակվել է անցյալ դարի 50-ական թվականներին:

  • Ինչով են տարբերվում սովորական անձրևաորդերից

Կալիֆորնիական որդը մի քանի անգամ ավելի շատ է սնվում և դա ավելի օգուտ է

  • Ինչպես են բազմանում

Երկու կալիֆորնիական որդ մտնում են իրար մեջ և բազմանում

  • Ինչ պայմաններում են ապրում և այլն

Ապրում են խոնավ հողում և դուրս գալիս գիշերները:

 

Հեղինակ՝

Ես Գուրգեն Մանուկյանն եմ: Սովորում եմ Մխիթար սեբաստացի կրթահամալիրի հարավային դպրոցի 6-րդ դասարանում: Սիրում եմ բասկտեբոլն ու սուսերամարտը, գրքերից Երեք հրացանակիրները, ֆիլմերից նույնպես: Շատ եմ սիրում աճպարարությունը և ավելի լավ է չունենալ մեծ ճանաչվածություն քան ապրել ազատ, ստեղծագործել ազատ, մտածել ազատ և անել այն ինչ ճիշտ ես համարում.

Թողնել մեկնաբանություն